• Acasa Cariere
    Anunț privind procesul de desemnare a unui număr de trei membri ai Consiliului de Administrație al Fondului de Garantare a Asiguraților, dintre care unul va fi numit Președintele Consiliului de Administrație al Fondului

Anunț privind procesul de desemnare a unui număr de trei membri ai Consiliului de Administrație al Fondului de Garantare a Asiguraților, dintre care unul va fi numit Președintele Consiliului de Administrație al Fondului

Termen limită pentru depunere: 24.09.2025, ora 23:59           

Cerințe pentru ocupare post:

Membrii Consiliului de Administrație al Fondului de Garantare a Asiguraților trebuie să îndeplinească cumulativ condițiile prevăzute la art. 20 și să nu se afle în situații de incompatibilitate/conflict de interese conform art. 21 din Legea nr. 213/2015 privind Fondul de Garantare a Asiguraților, respectiv:

  • Să fie absolvenți de studii universitare de lungă durată cu diplomă de licență sau cu studii universitare de scurtă durată cu diplomă de licență și master;
  • Să aibă o bună reputație și onorabilitate;
  • Să aibă experiență profesională dovedită în domeniul financiar ori în cel de activitate de reglementare/supraveghere bănci, finanțe sau asigurări ori în activitatea didactică în învățământul superior din domeniul economic de minimum 8 ani;
  • Nu pot fi soți, rude sau afini până la gradul al doilea între ei;
  • Nu pot să dețină în cadrul unui asigurător calitatea de angajat sau director, membru al consiliului de administrație, al consiliului de supraveghere ori directoratului, după caz;
  • Nu pot fi senatori, deputați, membri ai Guvernului sau să dețină funcții de conducere în cadrul vreunui partid politic ori organizație politică pe perioada exercitării mandatului;
  • Nu au fapte înscrise în cazierul judiciar;
  • Nu au înscrise în cazierul fiscal sancțiuni prevăzute de lege;
  • Nu sunt angajați ai Fondului;
  • Membrii Consiliului de administrație al Fondului nu pot participa la luarea deciziilor privind un asigurător, în cadrul căruia o persoană, cu care aceștia se află în una dintre relațiile enumerate la art. 21 alin. (1) din Legea nr. 213/2015, face parte din conducerea asigurătorului definită conform prevederilor art. 1 alin. (2) pct. 10 din Legea nr. 237/2015.

 

Conținut dosar de candidatură:

  • Curriculum Vitae în format Europass, semnat și datat;
  • Scrisoare de motivație, semnată și datată;
  • Copii conforme cu originalul ale documentelor care atestă studiile (diplome de studii, certificate, atestări, foi matricole etc.);
  • Copii conforme cu originalul ale documentelor care atestă experiența profesională, vechimea în muncă și specialitate (carnet de muncă, adeverință care atestă vechimea în muncă, meserie și specialitate, extras REVISAL etc.);
  • Cazier judiciar în termen de valabilitate;
  • Cazier fiscal în termen de valabilitate;
  • Declarație pe proprie răspundere privind îndeplinirea condițiilor prevăzute la art. 20 și art. 21 din Legea nr. 213/2015; Documentul poate fi descărcat AICI
  • Copie conformă cu originalul a actului de identitate;
  • Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Documentul poate fi descărcat AICI

 

Reguli de transmitere a dosarelor de candidatură:

  • Dosarele de candidatură se transmit în intervalul 10 - 24.09.2025 la adresa de e-mail: candidati-fga@asfromania.ro;
  • Mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 5 MB;
  • Vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicații sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer de fișiere în care se anunță link-urile de descărcare a fișierelor);
  • Nu se vor transmite atașamente cu extensiile: .exe; .com sau .Ink;
  • Nu se vor transmite atașamente parolate;
  • În subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
  • Documentele transmise prin transfer de fișiere online nu vor fi descărcate;
  • Subiectul mesajului trebuie să conțină denumirea procesului menționat în titlul anunțului;
  • Toate documentele vor fi scanate individual, salvate în format .pdf și atașate în același e-mail;
  • Documentele și informațiile se transmit în limba română, iar documentele emise într-o altă limbă sunt depuse în copie, împreună cu traducerea legalizată a acestora.

 

NB:

  • nu vor fi luate în considerare candidaturile persoanelor care au fost depuse ulterior termenului indicat în prezentul Anunț.
  • în cazul în care se constată lipsa unor documente sau transmiterea acestora într-un format neconform, se va solicita completarea documentației, termenul de răspuns neputând depăși trei zile lucrătoare de la termenul limită indicat în prezentul Anunț.

 

Date de contact:

candidati-fga@asfromania.ro

Telefon: 021.659.63.42 

www.asfromania.ro